La Paeria distingeix a Autocars Gamón amb el guardó Empresa Solidària 2014 pel seu suport a entitats del tercer sector, l’acció social i la cooperació.
La proposta d’aquest reconeixement ha estat realitzada per la Fundació Aspros a la qual durant l’any 2013 varem ajudar a tirar endavant projectes i accions de caire social. Així se’ns reconeix tant l’atenció com la sensibilitat mostrada davant de les demandes socials que es donen en aquests moments d’especial dificultat.
Amb aquest guardó l’Ajuntament de Lleida ha volgut remarcar el nostre esforç i dedicació a favor de l’acció social, perquè aquest compromís corporatiu reverteix directament en la millora de la qualitat de vida de la ciutadania i permet assolir objectius sòlids en la construcció d’un món més solidari i cohesionat.

Pagament amb targeta de crédit de les línies exprés
A partir del dia 14 d’abril es podrà pagar amb targeta de crèdit a totes les nostres línies exprés. Movilitat més fàcil i segura.